Męska bezsilność

Young happy couple in bed

Wywnioskowałeś, że twoja aktywność seksualna spadła ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, kłopot taki dotyczy nie tylko ciebie lecz sporej części męskiego społeczeństwa i to nie jest powód do wstydu. Po drugie chwilowe niedomaganie nie może być przyrównywane do impotencji, choć radzę, abyś zapalił w swoim umyśle lampkę ostrzegawczą. Po trzecie – można to naprawić, abyś mógł cieszyć się seksem! cialis bez recepty

Zanotowałeś pierwsze ślady choroby – co musisz zrobić?

Przełam lęk i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, który dotknął właśnie ciebie. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyczy co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, traktuj więc wizytę u lekarza nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w warsztacie w celu naprawy machiny, którą jest twój organizm, żebyś mógł cieszyć się 100% jej wydajnością. Prócz tego regularnie sprawdzaj ciśnienie krwi oraz poziom cholesterolu, aby ustrzec się najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz pierwszego kontaktu oszacuje stopień rozwoju choroby i pokieruje do właściwego specjalisty – urologa bądź seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza POZ (podstawowej opieki zdrowotnej) możesz dostać także skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Problemy z erekcją są całkowicie uleczalne!
Najczęstsze leczenie odbywa się głównie za pomocą leków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz siebie wspomóc albo przyśpieszyć leczenie. Oto najistotniejsze z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustych mięs na korzyść owoców i warzyw. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, konsumowane wieczorem, mogą obniżać libido). Dużo warzyw i owoców to twardy przepis na uniknięcie częstej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych oraz otyłości. Jeśli chodzi o owoce, to korzystne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – oprócz zieleniny warto spożywać czosnek oraz cebulę (dobre przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

Warto zadać pytanie dietetykowi o stosowną dietę, ułożoną specjalnie pod grupę krwi. Miej na uwadze, że dieta nie jest rygorystycznym „niespożywaniem smacznych potraw”, ale dopełnieniem dziennego jadłospisu w pokarmy wartościowe i ograniczeniem tych najmniej pożytecznych. Rozważ wdrożenie do swego menu potraw z regionu śródziemnomorskiego, w szczególności zaś owoców morza.

2. Poznaj afrodyzjaki

Istnieje grupa produktów, które w pewnym stopniu pobudzą twój organizm do „działania”. Powszechnie uważa się (co więcej – jest to sprawdzone), że lampka czerwonego wina przed seksem polepsza aktywność seksualną. Unikaj jednak alkoholu wysokoprocentowego, który zadziała w złą stronę. Przyprawiając potrawy, stosuj więcej imbiru, który wpływa na lepsze krążenie krwi oraz goździków, które polepszają humor. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, oraz ośmiornice.

3. Nie pal papierosów

Palenie papierosów (także to bierne) wpływa źle na twoje ciało i libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym seksie spalali papierosa, to głupi pomysł. Papierosy nie dość, iż zauważalnie redukują twoją sprawność seksualną oraz wywołują inne, równie poważne komplikacje, z rakiem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, że będziesz nasiąknięty ich brzydkim zapachem. Uwierz mi, wiem co mówię – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, czuję dużej odległości. Najbardziej niesympatyczny zapach utrzymuje się we włosach, potem w ubiorze, o oddechu nie mówiąc. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną niepotrzebnym nieporozumień oraz kłopotliwych sytuacji między wami, także w sypialni. Rzecz jasna jako palacz na pewno nie pachniesz przyjemnie.

4. Zwiększ aktywność fizyczną

Aktywność seksualna jest na stałe związana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak znaczące jest, abyś oprócz diety aktywnie uprawiał sport. Czynnie? To znaczy codzienne ćwiczenia ruchowe, co najmniej 30 min – bieg lub siłownia i regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. W tym miejscu sporo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak przypuszczam, nie są zbyt duże. Zgodzisz się jednak z tym, że im mniej czasu, tym skuteczniejsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Z pewnością, jeżeli będziesz pragnął systematycznie uprawiać sport, wygospodarujesz na to czas.

5. Systematycznie staraj się uprawiać seks

Żeby nie wywołać „męskiego problemu” regularnie uprawiaj seks. Wyślij na wakacje rutynę a wpuść do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza droga do przywrócenia harmonii hormonalnej. Jeśli twój związek przeżywa kłopoty (nawet w przypadku, gdy powodem jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, ponieważ to również pośrednio wpływa na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : tania kamagra